Nu ska det bli ändring!

0kommentarer

Hej! Imorse gick jag upp, åt frukost och kollade på ett avsnitt av heart of dixie för jag missade det igår. Sedan promenerade jag till gymmet,skaffade nytt gymkort, körde ett rump-och benpass,för att sedan vandra hem igen. När jag kom hem gjorde jag en sallad som jag åt framför sex and The city. Lite senare blev jag sugen på något gott,men istället för godis så åt jag vanilj kvarg. Mycket gott och väldigt mättande. 
Nu har jag precis kommit in från ytterligare en promenad,denna gång med mamma. 
Jag har bestämt mig för att börja ta tag i träning och förbättra kosten. Man mår ju så mycket bättre av att träna,äta rätt och känna sig nöjd med sig själv!=) 
 
Nu ska jag slå mig ner framför tvn och kolla dokumentären om lindsay lohan. En av favoriterna som går på tv just nu. Kan varmt rekommendera den! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej