Vardag

0kommentarer

Ja idag och igår har jag varit i skolan och det har väl inte hänt något speciellt intressant.
Har haft inställda lektioner båda idag och igår pga att vår svenska/sociologi lärare varit borta. Har varit grymt skönt och välbehövligt att få sluta tidigare! Igår åkte jag hem redan vid 12. Det spöregnade när jag skulle cykla hem från stationen så mormor kom och hämtade mig =). Sen åkte jag hem och åt för att sedan bege mig till astmasköterskan. Har haft en sån himla torrhosta i perioder som blev bättre när jag fick astma medicin. Men vet inte om det var en "tillfällighet" för nu har jag inte haft så mycket hosta på sistone. Men med tanke på att jag har astma i släkten så tänkte jag att det var bäst att kolla i alla fall. Jag är även ständigt förkyld och det kan ju isåfall också ha något med saken att göra. Så har fått en hem grej jag ska blåsa i varje dag ett tag o skriva upp resultaten oså. Så får vi se sen. :)
 
Idag blev det inte heller en så lång dag. Åkte hem 14.12. Vi har galet mycket arbeten nu, arbeten hela tiden verkligen :o. Idag fick vi veta två till vi skulle ha i religion och enticitet & kulturmöten. menmen det ska allt bli bra. Lite uttjatat med arbeten hela tiden bara haha :D.  För övrigt har det inte hänt så mycket idag. Har snackat massa om, ja både det ena och det andra med min fina vän Fatma! Det är verkligen en tjej som är bra att prata med. Alltid så förstående,lyssnar och bryr sig! ♥
 
Nu väntar jag på laxsoppa. Ska bli spännande att se hur den smakar.
 hej så länge!

Kommentera

Publiceras ej