Party

0kommentarer

 
Det har blivit en hel del party sen sist. Man behöver ha en paus i vardagen då och då o komma ut o roa sig med sina vänner! Så det har blivit en hel del av den varan,men den enda som klagar på det är plånboken. Den ekar ganska tom just nu haha. Men men,vi lever bara en gång! Senaste utgången blev med Hanna Claudia och Jenny. Det var riktigt roligt! Aldrig dansat så mycket! Det enda som förstörde en del av kvällen,var de respektlösa jävlarna som inte fattar att min kropp är min kropp och det är jag som bestämmer vad som får göras med den. Det gör mig så jävla förbannad att man inte ska kunna gå ut och ha kul med sina kompisar utan att man helt plötsligt har en främmande hand här och var. Vafan tänker folk med egentligen? Fattar inte hur man kan vara så jävla respektlös. Men nog om det,blir bara förbannad när jag tänker på det. 
 
I övrigt så har de senaste utgångarna varit väldigt roliga!=) 
 

Kommentera

Publiceras ej