Lång heeelg

0kommentarer

Blev ytterligare en lång helg, himla skönt!  Blev bara en dag i skolan för mig den här veckan pga lite saker. Var vääldigt glad i måndags, mindre glas i tisdags.. av förklarliga skäl. menmen.  I tisdags så mötte i alla fall Cornelia Och Nicole upp mig så gick dem med mig o prova studentmössa för jag inte varit med när de gjort det tidigare under dagen! Så jag bestämde storlek och ungefär hur den ska se ut!  Helt sjukt hur mycket man betalar för en mössa man ska ha på sig en gång...menmen, man får väl kosta på sig lite till/under student veckan.  Riktigt snygg är mössan i alla fall. Tror jag ska ta "guldpaketet" där ett champagne glas med mitt namn ingraverat, en guldpenna o en visselpipa ingår. Det blev t.om billigare än om jag inte tog ett paket så då är det klart jag tar ett paket när man dessutom får mer saker för pengarna då!:) 
Helt sjukt att vi tar studenten om "bara" 252 dagar. Tiden har gått ruskigt fort!
 
Igår gjorde jag inget speciellt, var lycklig över att ta lång helg. Åkte hem och kollade på troll tider och åt kakor. Älskar verkligen den där julkalendern, så mysig. Vid kl 6 så åkte jag på ett pass med cirkelträning, skönt. Sen när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen och sedan bänkade jag mig framför bonde söker fru.
 
Idag har jag pratat med läkarn o bestämt att jag ska komma och ta en massa prover imorgon, så får vi se sen. Vid 1 åkte jag ner till gymmet. Skönt att jag har kommit igång med träningen igen.  Var bara jag och en till där först, sen var jag själv, skönt skönt! När jag kom hem blev det duschen och efter det lagade jag mat, pytt i panna med stekt ägg o rödbetor, haha standard när det gäller mig. Gott och snabbt! 
Nu sitter jag här vid datan och har precis gjort klart min studentmössa igen, men vågar inte riktigt trycka på beställa haha. Får se när det blir gjort, vet ju i alla fall hur den ska se ut :d.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fördriva tiden fram tills kockarnas kamp börjar. Får se det nu och de dejtbara imorn, eftersom de är samma tid;d.
 
Hej så länge :)
 

Kommentera

Publiceras ej