Your worst battle is between what you know and what you feel

0kommentarer

Hej!
Idag var det skola igen efter en skön långhelg. I helgen har jag övningskört, ätit på enelly´s för första gången vilket var otroligt gott! Även ätit på Saigon. Har köpt restaurang chansen av Adams lag så är mycket erbjudanden på olika matställen, vilket jag tycker är perfekt haha. Matgalen.. :D  
I övrigt har jag inte gjort något speciellt. Kollat massa på trolltider och även skrivit på ett grupparbete i Religionen.
 
Idag har det varit en bra dag i skolan tycker jag. Världens godaste äppelkaka till maten t.ex , gjorde dagen lite bättre haha =D.  Dagen har flytit på helt enkelt! Inte hänt något speciellt.  När jag kom hem satte jag mig direkt med en engelska bok vi ska läsa. Animal Farm heter den, är om djur som ska föreställa Stalin, Trotsky osv, lite konstig bok. Men läste i alla fall lite i den, dock inte allt jag ska så får fortsätta imorn.
 
Nu ska jag nog ta mig någonting att äta. Sen ska jag slå ner mer framför trolltider och sedan invänta Dessertmästarna kl 20!
 
Hejhej :)
 

Kommentera

Publiceras ej