Cause it's time to leave those feelings behind

0kommentarer

Idag hade jag ju som sagt ingen skola. Gick upp runt halv 9, åt frukost och satte mig och plugga. Vid kvart i tolv böt jag om, fixade mig lite och tog sedan cykeln till sjukgymnasten. Måste verkligen bygga upp musklerna i mina fötter. För lite över ett halvår sen så fick jag inflammation i båda fötter. Kunde inte gå mer än nödvändigt på ett helt halvår för det gjorde så ont! Galet jobbigt! Så pga det så är ju mina fötter riktigt svaga nu plus att jag alltid har haft "vabbel fötter". Så på tre veckor lyckades jag vika båda fötter vid olika tillfällen. Så det har varit jättejobbigt, eller ja, det är jättejobbigt. Sen så var jag ju hos sjukgymnasten idag, och ena foten är som en rejäl stukning fast den börjar ge sig nu. Men i den andra så har jag liksom ont vid sidan under foten. Så det är muskeln där som håller på och trasslar. Det går heller inte att göra så mycket åt, så det känns ju skit rent utsagt. Känner bara att ska jag inte kunna röra på mig på ett halvår igen så får jag verkligen totalt damp. Men har i alla fall fått övningar så jag inte ska vika fötterna lika lätt. Ska verkligen ta tag i det och bygga upp musklerna i fötterna. Ska göra övningarna 3-4ggr i veckan , ett antal ggr per dag.
 
Nu så väntar jag på mat. Sedan ska jag övningsköra till Örebro. Har fått omboka min uppkörning 3ggr för jag varit sjuk och mina fötter varit fuckade... Har inte kört på ett tag nu och då kommer man ju liksom ifrån det lite. Helvete.. menmen! Hoppas det går bra idag!

Kommentera

Publiceras ej