FREDAG & LÖRDAG

0kommentarer

 Igår kom jag hem runt halv ett. Läste lite körkort och latade mig framför tvn hela dagen/kvällen med lite göttigött. La mig tidigt. Idag var jag tvungen att gå upp vid halv 9 för att vi skulle åka t Västerås, Adam hade match. Måste ju ta alla chanser att övningsköra. Idag gick det även riktigt bra =). 
Jag kolla inte så mycket utav matchen utan gick till bilen och plugga. Har en hel del jag måste få gjort i helgen så jag kände mig så stressad. Så jag fick lite gjort i alla fall. Det var så himla varmt i bilen och jag hitta inget bra ställe att sitta på, så det blev att jag satte mig i bagaget, haha inne men samtidigt ute typ, perfa.  Kom hem vid 18 och har typ pluggat sedan dess. Har översatt ord jag inte förstår i mina engelsk artiklar. Så har ju typ skrivit två ordböcker.. haha. Segt som fan.  Enda jag hunnit sen jag kom hem. Imorgon måste jag fortsätta o läsa igenom o fatta artiklarna, stryka under osv. Sen måste jag även göra svenska osv.. bläää. Kan med andra ord inte påstå att jag längtar till imorgon.
 
Vek även foten IGEN här om dagen. Inte så mkt som tur är men det lilla räckte då foten fortfarande är dålig. Nu är den alltså ännu sämre och gör riktigt jävla ont. Tror jag blir tokig snart.
 
Menmen, nu ska jag nog äta lite chips och fixa mig för sängen! 
 
Nattinatti

Kommentera

Publiceras ej