Skola/Studentkryssning

0kommentarer

Igårkväll så blev jag inbjuden till evenemanget "Studentkryssning" på facebook. Blev så himla glad och taggad!! Studentkryssningen äger rum i Februari men man ska boka hytt osv redan 17 september. Så detta är i stort sett det enda vi har snackat om i skolan idag. Vi har sett fram emot det här så himla länge. Det ska bli så sjukt kul! Jag ska dela hytt med Ewe och Jenny o eventuellt någon mer!  Det har skrivits om detta i vår smsgrupp hela dagen ungefär haha. Det gäller att planera och tagga till i tid ;).
 
Förövrigt idag så har jag varit i skolan som vanligt då. Men fick sluta tidigare åka hem 14.12 istället för 15.40 som vi egentligen gör på tisdagar. SÅ SKÖNT. Har haft en sån himla tung huvudvärk, varit varm och känt mig seg idag. Tror det beror på väderomslaget! Är väldigt känslig för sånt o får alltid huvudvärk då.
När jag kom hem så åt jag och direkt efter så tog jag mig ett bad. Hade både ont i huvudet o magen samt kände mig ofräsch så det var skönt. Både huvudvärken o magvärken sitter fortfarande i dock, men kände mig i alla fall lite piggare efteråt.
 
Imorgon har vi bara två lektioner, och den ena är utan lärare och på den andra lektionen så ska jag till sjukgymnasten. Vilket innebär en "ledig" dag imorgon. Har ju dock uppgifter att göra istället, men i alla fall. Skönt med sovmorgon.  Har inte vant mig vid att gå upp vid halv sex än. Är helt galet trött på mornarna och tror alltid det är ett skämt när alarmet ringer.
 
Nu tror jag att jag ska ta mig en tupplur faktiskt. haha är så himla tröööttt.
 
Hej så länge :)

Kommentera

Publiceras ej