Härliga väder

0kommentarer

Hej! 
Gud vilket härligt väder det varit de senaste dagarna. Igår satt jag i solen största delen av dagen och läste min bok, "För dig blottad". Den är bra! Väldigt lik fifthy shades of Grey. Sen tog jag,mamma och pappa en promenad ner till sockenstugan och tog en glass. Jag som inte tål laktos hade två glassar att välja på,haha woho... Men sen så satt vi där ett bra tag och stekte i solen. Åh så skönt det var. Fick världens fulaste Bonnbränna dock. 
När vi kom hem därifrån så skulle vi egentligen grilla o ha det trevligt men dom planerna ändrades,fick bli ett besök på akuten istället. 
Men jag stannade hemma. Jag cyklade ner och köpte lite att äta på Ica. Jag är inte bara laktosintolerant utan jag tål inte gluten heller. Så jag har precis börjat använda gluten fria produkter. Köpte ett gluten fritt rost bröd samt majs bröd. Båda smakade bra som tur va. Det fanns dock inte mkt att välja på. Blir så irriterad på det, varför ska vi som är gluten o laktos få mkt färre varor att välja på?! Dyrare dessutom. Det är ju inte direkt som att vi har valt att ha det såhär....
 
Idag så har jag fixat med min filosofi analys och även suttit ute i solen och läst min bok. Men nu har den börjat gå i moln titt som tätt så har gett upp. Är inne och kollar lite serie. Men kanske ska ta mig ut snart igen,får se! Mamma o de andra kommer snart hem från Örebro så då kanske vi ska grilla. 
 snygga brännan... Åt fel håll jag vet.men det får ni leva med ;d 

Kommentera

Publiceras ej