student och bal

0kommentarer

Det börjar närma sig nu. Student och bal är nära... Jag har blandade känslor inför det. Det ska på ett sätt bli roligt med ett nytt steg fram i litet men...skulle lätt kunna tänka mig att gå kvar nått år till på Alléskolan haha. Kommer sakna min klass o vissa lärare riktigt mycket faktiskt. Tråkigt.. Menmen. That is life. Jag har sökt in till universitetet, offentlig förvaltning och ledning. Så det är förmodligen där jag kommer befinna mig i höst! 
Men för att återgå till studenten, studentmössan har äntligen kommit. Den sagt dock ganska hårt så får röda märken av dent t.om,men hoppas det ska funka ändå. Studentklänningen är fixad sen länge och skorna köpte jag för ett tag sen. Jag har ju både fel på "underfötterna" och vabbelfötter. Så för mig blir det inga klackar. Tänker ej riskera ngt på studenten. Men skorna blev ändå jävla dyra då jag köpte dom på en "special affär". Med skor som är extra bra för fötterna,så att jag kanske inte ska behöva ha super ont under fötterna heller.  Japp,jag har fel på det mesta i kroppen känns det som. Känner mig som en 75-åring ibland. Men det är som det är. 
 
Jag köpte även balklänning här om dagen!! Är så himla nöjd med den!! Tror dock att jag kommer sticka ut ganska mkt. De flesta verkar som att de ska ha röda och rosa klänningar. Jag har en turkos/grön. Så Japp jag kommer nog sticka ut från mängden. Men det behöver ju inte vara negativt=) färgen på känningen passade väldigt bra till mitt röda hår och gröna ögon! Så jag tror att det blir toppen. Jag ska gå på balen med Jocke i min klass! Det blir säkert jättekul=) 
Ska bli så roligt att få göra sig så fin också:D  
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej