1 Juli

0kommentarer

Kan inte fatta att det är 1 Juli idag. Tiden går alldeles för fort. Och var har sommaren tagit vägen? Det är lite bättre väder idag än vad det var varit men ändå ingen super fin dag. 
 
Igår var jag till Karlskoga för att hämta ut mina special inlägg till fötterna. De kändes bra de första stegen när jag pröva dem. Sen när jag gått bara ner till bilen,så får jag så jädra ont så får ta av dom direkt. Jag fick de här jädra inläggen för jag typ har nått fel under fötterna så har haft så ont att jag inte ens kunnat ta en promenad. Men det har blivit bättre på sistone men jag tänkte att det nog kan va bra med såna här "bra" sulor ändå. Men skiten trycker ju på som bara fan precis på det stället där jag har fel! Och jag tänker inte riskera att fötterna,som blivit bättre,nu ska bli sämre av de här jädra inläggen! 400kr kostar de också! Jag ska prata med dem o fråga hur vi ska göra för jag vill verkligen inte betala 400 för något som förstör fötterna. 
 
Just nu sitter jag i bilen o väntar på att adam o mamma ska bli klara på sjukhuset. Lagom roligt hehe. Senare ska jag iväg till gymmet hade jag tänkt! 
 
En liten bild på finaste sven från igår! 
 
 
Här sitter jag just nu 

Kommentera

Publiceras ej