Work Work

0kommentarer

Idag har jag ju då jobbat som sagt, 12-21.30. Det var kul idag också,trivs verkligen på jobbet =)  när jag kom hem hade mamma bakat glutenfria kakor och bullar,Wohoo. Kan varken äta gluten eller laktos nämligen!  
 
Just nu ligger jag i sängen och har ont i benen efter den långa arbetsdagen.  helt sjukt,jag hör alltså någon av mina föräldrar snarka trots att de är två rum bort?? Det hörs genom ventilen. Helt otroligt alltså. Även mycket irriterande. Jag är en sån som har mycket, mycket svårt att sova om jag hör det minsta lilla ljud. Har dock blivit van vid att höra lite ljud då jag hamnade vägg i vägg med min bror när alla i familjen böt rum. Inte bara vägg i vägg med honom utan även med hans tv spel om vi säger så. Det gapas både från honom och tv spelet.. När vi precis bytt rum så fick jag ligga med huvudet vid fotändan och ha öronproppar för att kunna sova,haha! 
 
Det var nog allt jag hade att säga. Nu är det sovdags för min del. Godnatt 
I brist på andra bilder får det bli en bild från midsommar,som förövrigt var en väldigt bra midsommar. 

Kommentera

Publiceras ej